貓兒公公好talk得













貓兒公生活無聊,陪佢傾下偈先。

人 :貓兒公,如果你知我講乜,你就回答‘喵’。

😾: 喵!


人 :好多人話我成個貓樣咁,你話貓靚抑或人靚呢?

😼: 喵!(貓)


人 : 你手指罅痕搲唔搲?

😺: 喵!(搲)


人 :你知唔知邊個喺廚房偷咗隻蝦食?

🙀: 喵!(貓)


人 :尋日打麻雀我贏晒。


😺: 喵啊!喵啊!(妙啊!妙啊!)


人 :你估下我贏咗幾多?

😾: 喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵...


人 :停停停,細聲啲,冇咁多呀。

😼: 我無你咁好氣,我肚餓,叫食咋。

阿伯,唔好講咁多,快啲餵啦!


人 :喵!喵!


傾完偈,人同貓食飽,一齊玩一陣老鼠… 玩到樂極‘忘形’!

如果唔係因為隻腳搲唔到背脊,我就差啲唔記得自己係人類添。









傾住咁多先,拜拜!







這個網誌中的熱門文章

沙盆+擂漿棍

童年時遊西林寺

七姐誕

浮雲一別後,流水十年間

阿儀與阿源

貓兒公公

生日

媽媽煮的蝦子麵